Monday, August 25, 2008

kelmarin yang berlalu..

fuh... kelmarin yg berlalu..
agak memenatkan erm tapi xpe la..
nak wat gane..huhuh...
jumaat aku cuti.. ekceli kna g kwsp..
ada interview kes sikit..hmmm xmo ar cte tuh..
uddi pon amik cuti..temankan aku..
nak ikot g ipoh..katanya leh usya barang skali..
after kwsp..then aku tunggu dia solat jumaat...
then g jj..huhu..shoping time... ada sale..so beli le
beberapa brg hantaran.. awal ke ek aku beli ni..
hmmm kami decide nak bli awal2 ni...
so xde penat sgt wat psiapan akhir t...

ingat otw blk dr ipoh nak singgah UTP, tronoh..
ada pesta konvo..then faiz dak vf ada pesan suh
jenguk booth perfume dia..adik oyin bukak..
alahai..balik plak dh lewat..so xsempat singgah...
sowi la faiz...ngeeee...

sabtu aku keja...then ptg teman mak aku balik kg..
ingat nak book canopy kat kg... skali dh ada org book..
alahai...xdpt g...hakz...


ahad..dari pagi...dok dapur...
ptg ni family uddi nak dtg hantar duit hantaran..
aku rasa cam awal lak...tapi dh deme nk antor..
antor semua lak tuh..kecuali mas kawin...
menu ari ni ... laksa mi.. then menu baru yg aku baru try..
Rendang Pedas Cendawan makan bsama roti jala..
sabtu kelmarin dh try skali..ahad ni kali kedua..
then ubah2 ket la scukup rasa... sabtu rasa cam kurang pds..
so ahad aku tambah ket..tumbuk lada itam..huhu..
ekceli aku 1st time rasa masa kat rojak manjung...
suka menu tuh... then aku pon try2 je la..
haha...mak aku kata menjadik..uddi pon puji...
masak ni yg best... kepuasan bila tengok org makan ngn selera...
alhamdulillah...
alamak....lupa nak tangkap gambo full menu..
ni pon pinggan last rendang pedas cendawan ni..
huhu... menu semalam.. ngam-ngam jek..
untuk family uddi yg dtg..bekal utk mereka..
then untuk sdara mara aku...
sian derang xdpt bwk blk..
hmm tp xpe..at least xde le berlebih2..
xmembazir..huhu

9 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

erk.
rendang pedas cendawan :| ..
mkn dgn roti jala laktu :-ss

aku faveret roti jala .. tp mesti nk dgn kari ayam or kuah doyan.. nyum nyum...

yelah msk ni best bile org puji ek 8->

pandai ko wat roti jala ek =p~

Es hash ei Ka Ei en said...

oh ye ...wang hantaran tu kalo rase awal sgt bak mai sini la .. meh aku tlg shopingkn dlu :)

=))

Unknown said...

shem..ko xtry g.. try arr wat...rasa dia cam rendang daging... huhu...erkk tp ko mkn ke cendawan.ko kan byk pantang larang..muahaha.. :))

cop..lupa nak state.. roti jala.. mak aku yg wat..haha..ngn opah aku..aku xreti nak tebar jala.. :))

erkkk tlog shoping kan =))

cmomoc said...

roti jala tu ek... oooooo

Es hash ei Ka Ei en said...

cendawan .. erk. ermm.. hurmm.. gulp..

hahahaha igtkn ko yg tebar =)) .. roti jala mo jd ape je =))

Oyin said...

apsal x jengah booth adek aku :-w

Myn said...

cam nyum² jek, cendawan butang ke cendawan...kekecik tu panggil cendawan ape kien? lol tetibe kien padahal blog org len

Es hash ei Ka Ei en said...

cendawan tu di panggil 'min' :|

=))

Unknown said...

yin.. muahaha...sori.. xsempat la sangat..

min.. cendawan ape ekk..ermm cendawan tiram kelabu tu bleh..cendawan tiram yg putih kecik pon bleh..yg penting kna carik kecik2..huhu...