Friday, July 18, 2008

coretan di ari jumaat...

esok sabtu..
aku keja... uddi pon keja..
ermm xde plan ape kot...
erkk jeles sbnarnya dgr plan kwn2 vf ku tuh..
ekceli mkn doyan tuh xla kisah sgt..
sbb tiap2 mlm aku pekena doyan skang neh..haha
gila...bihtu 1femili antu doyan... kena plak
doyan dh murah... 8biji rm10...yg kcik2 tuh...
isi dlm2 smua elok2.. yg penting :: "KUCING TIDO"
wahahahaha....peberet aku tuh...
ermm aku jeles menggambarkan kemeriahan kekawan aku neh mkn doyan
then dgr nak wat bbq la.. then nk g mandi sg lak..uwaaaa bestnye..
ermm xpe2...asalkan derang hepi...t aku dgr cter je ahhh

sehari dua nih... sit down ngn uddi..
kami kira budget.. n details kn segala aneka persiapan yg nk dibuat..
muahahaha...skang bru nk wat budget...
adehhh...bla ckp psl ni mst aku debar...
xtau nak mula dr mana sbnrnya..
asik ckp..ujung thn...rasa cam lmbt je lagi..
tp bila kira bulan..dh xbrape bulan je tinggal...
uwaaa...sempat ke...
ekceli kusus kawin pon belom g..
uddi dh g...hmmm aku g bln dpn ahh...
ye la...t dh nak raya plak...adui la... lajunya masa ni..
smalam dgr abah ckp..nak cat umah..
erkkk kaler ape ekk...
bilik aku..kalo bleh aku nk purple..huhu
erkk tp kalo baju xyah purple xpe kan..
kalo leh..nak carik baju gold..
bleh ke ekk..
ahh bleh je la ekk..
baju nikah purple lembut..
ehh xyah ahh... putih suci je la..
adehhh.... mcm2...
nak soping bli brg2 ti...erkkk megasale ni murah kn..
huhuhuhuhu...gunakan kesempatan yg ada...

2 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

kan best kalo ko n udi juin skali :x

wah da siap nk cat umah ..

kaler pepel :-&

pesal la korg ni sume faveret pepel :-&

cuba la minat itam ke ..kelabu ke.. rainbow ke 8-}

da xlame je lagik weh.. esk luse tulat da ujung thn :-" ngeee

Oyin said...

bahagia nyer dia 8->