Wednesday, April 23, 2008

Sempurna

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku
akan selalu memujamu
Di setiap langkahku ku
kanselalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Bridge:
Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu
ku akan bisa

Coda:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku
lengkapi diriku
oh sayang engkau begitu sempurna ..
sempurna

Kau genggam tanganku
saat diriku lemah dan terjatuh
k au bisikkan dan hapus semua sesalku

Back to bridgeReff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku
lengkapi diriku oh sayang
engkau begitu sempurna .. sempurna
Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..
by Andra And The Backbone


**thanks to she n shem, nape ye 1st time aku dgr lagu neh
kat radio kelmarin
air mata aku kuar...
sangat mengena..terkena agaknye..
ahh jiwa kacau
aku mintak pd shem..n juge pd she
bla nmpk status she buh tajuk lagu tuh
cek emel td..depa dh kasik
so aku pon..layannnn... :

7 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

oh syg engkau begitu ... sempurnaaaaaa.... :x

suke bangat .. tgh layan² [pdhal dlu suda lyn ..lme dlu .. mse xdek org ske lg nie :| ]

aku ade yg gitar gutawa juge ..mo ka :>

Unknown said...

mau2 =p~

Es hash ei Ka Ei en said...

up up under wer :p

WiShA said...

aku pon suke sesgt lagu nih...

adehhhhhhh besnyeeeeeeeeeeeee :">

huhuhu =(( =((...

Oyin said...

lagu ni pn sudah bg pd si dia :|

p/s: ajo aku tuko skin...malu nk tanyer chem huhu

mochitsuki said...

andraa..
andraa..
arrrrgghhhh...

Unknown said...

pesal lak under wer shem nih..urghh :P

bedah >:D<

yin...oke...t aku ajo... ;))

chi.. :|