Monday, April 21, 2008

Semalam..

Semalam
dia datang temankan aku
tengok CONGKAK
aku nak pegi tengok sorang
tp dia xkasi..dia suh tunggu dia dtg..
3 bintang untuk congkak..oke-oke..3 1/2
sbb berjaya membuat aku terkejut ;)


Semalam
dia sgt baik
wpon dh temankan aku hari sabtu
ahad dia dtg lg temankan aku

Dia sgt baik..
kadangkala layan aku
seperti puteri
Dia mmg sgt baik
sampai kdgkala aku rasa
aku tak layak utk dia
Semalam aku
dah sakitkan ati dia
aku dpt rasakan
dia terlalu sakit...
tak..aku xniat..
kalau lah aku dpt undurkan masa
aku akan btulkan semua
tp hakikatnya masa xkan berundur
Mungkin benar katanya
Hanya ingat satu
'Kalau ada jodoh tak ke mana'
Tapi andai dia bukan milikku
aku redha
aku inginkan yg terbaik buat dirinya...
dia terlalu baik

6 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

erkk pe ko da wat sme dia ???

hah hah ??? moyan eh ko ..

xbek taw.. kalo rse slh mntk maaf..

g la wat sumthing.. anta bunga ke :> xpe kot ppn lak anta bunga .. :p

xpon wat seprise kat dia .. blk ah manjung .. pastu banje dinner .. tebus la blk slh tu ;)

^cam pakar je aku nieh =)) ^

Intan said...

manusia memang x penah lari dari wat salah tp kena ingat kenapa salah tu berlaku..klu tak maybe kita masih alpa masih lalai utk menghargai kasih sayang org :|

perkara yg pertama ialah insaf :| jgn ulanginya lagi [-X .. kita smua lalui idup dgn pengalaman ..tanpa pengalaman idup ni kosong jerk :| (betul ker)papepun tabahla mghadapi dugaan yg mendatang :D

aku cakap jerk :D

Unknown said...

shem..tengs :)

intan :((

WiShA said...

sgt sedihh :(

mochitsuki said...

tunang banyak dugaan..
xyah aa lelama..
ada duet.. trus jek on..

Unknown said...

bedah sha.. doakan aku ekk :-<

chi.. :|