Friday, April 25, 2008

Hotlink nehhhh

Urghhh aku xphm
hotlink neh wat gla
dr smlm...

1st kes.. kwn aku Jen msg...

"Soori..sape ni eh"

aku tingat..erkk msti dia
xde no maxis aku
aku kasik celcomnye no
jek ri tuh

aku jwb "tinie ler..huhu"
then dia jwb.."o..oke... ampun ya"
aku jwb "huahua...okes :P"
lama ket Jen msg.. "ooo..tinie ada no 2 ekk"
"ha'ah..hehe"

lama kengdian.. ada 1 no xdikenali
0125984*** :" sape neh" ishhh sape lak..
aku : " awak sape...sy ada msg or call ke"
0125984*** : "awak msg saye td"
aku : "oh ye..fwd blk msg td"
0125984*** : "huahua...okes :P" <--ni msg nye..u sape..saye afiq

erkkkkk :-SS
itu msg yg aku kasik kat Jen..
nape dia lak dpt...
uwaa...check delivery report...
btui la aku antar kat Jen..
ngn content pon btul..
pg td
aku check dlm e-statement
btui la ke no Jen..tade no dak tuh..
ym tnye Jen..dpt x msg aku yg ayat dia gtu
xdpt :-S
ahhh xphm ~x(

itu cter mlm td...
2nd kes...
pas subuh aku tdo blk..ngntok arr ri ni..ngeeee...
then...naik miscall... 01251751**
no dkt sama ngn no uddi
tp bkn...
ahh pedulikan
erkkk...bla dh siap g keja..aku teringat
kot kot customer ke..dr pbt mane
aku msg.. "hi..sori..ni sape ye..ada miscall sy td"
lama dia jwb
" sori i just nak kepastian..nape no ni dlm active 10 saye..u dok mane..female ke male"
ahhhhhhhhhhhhh sape lak neh ~x(
nape hotlink nehh ~x(




4 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

da weng sejak bg sms free =))

ko ade wat aku as xtiv 10 tak???

mochitsuki said...

hm.. sama kejadian cam opis aku..
derang tepon salesman..
selalu kuar cine angkat tepon..
padahal.. bile tanya salesman tu..
dia tanya kitorg balik..
asal ada kuar cine cakap..
pelikkan??
crossline x :-S

Unknown said...

ko no 6 :|

Es hash ei Ka Ei en said...

owh ade eh tinie .. ngee.. ptt ah aku dpt msg dr hotlink :x

chi .. sme ah aku pon kena.. tetieb dpt msg

"bantalbucuk..sy da byr.. "

ntah sape ntah aku xkenal :-??