Wednesday, April 13, 2011

.::Selamat Hari Lahir Suamiku::.

13 April 2011- 13 April 1977 = 34 tahun
Yes..Alhamdulillah, suamiku Muhamad Rosdi Bin Ismail
dah merasai nikmat usia selama 34 tahun..
terima kasih ibu mertuaku..melahirkan suamiku ini..
yang baik ati, penyayang, RINGAN tulang &bertanggungjawab..
aku doakan moga abg panjang umur,diberkati usia, dimurahkan rezki
dan bahagia dunia akhirat
-------------------------------------------------------------------------
okey..nih aku tetiba terpikir,actually bukan tiba-tiba la
sebab sejak isu ni diwar-warkan kat media massa
agak mengganggu kepala otak aku
sebab aku memang peminatnya..tambah kalo buh kicap..erkk
pasal ape? TELUR
korang caya ke pasal telur tiruan tuh takde kat pasaran Malaysia ni
apasal la aku nih..
dah la akhir2 ni tak lalu makan
dengar pulak isu tuh lagi la, aku telur pon tak lalu makan dah
bau pon aku dah nak muntah..adehh..
dari minggu lepas xbuat pon telur utk syaza..adehh..
haha aku memang habit gitu..
dulu isu patin diberi makan organ babi kat tronoh.. ingat x..
haha memang lama le xpekena patin peberetku itu..
haihhh....


No comments: