Friday, July 11, 2008

nge ngeee ngeeriii

ahad ni..
abg long nak wat kenduri ket..sempena besday anak dia
aka satu2nya anak sdara aku...halil..
n insyaAllah..uddi n femli pon akan dtg ari tuh..
watpe..huhuh.... saje2 kot...hehe...
erkkk ekceli dr mlm td pas tau femli dia nk dtg aku
cam rase ngilu..nge nge ngeeerii ket...
xleh tdo mlm td..

aku takut gak sbnrnya
takut nak lalui alam tuh
alam yg 1 masa dlu aku penah tempuh..dan gagal!

mlm td::
aku: awak...erm dtg ekk ahad ni..besday halil...kalo awak segan dtg la mlm
uddi: ajak mak abah skali ke
aku: bleh jugak..ajak la ..leh kenal2
uddi: oke...sabtu saya suh kak uda beli cincin
aku: ha :O nak watpe cincin...
uddi: bihtu leh ikat ngn tali jek ke..xyah ikat ngn cincin ke
hahaha... aduh adhoc plan ah plak


ekceli kali ni aku dh gtau uddi xnak wat formal
xnak wat beria mcm dlu... siap majlis g... kenduri
sireh junjung...adiah serba sikit...
then mekap2...no more...aku xmo...
just sembang kenal2 famili... n bincang2 ket...
yg penting walimatulurus nnt..
sib bek famili dia pon xkisah...
hmmm dh ah aku xmo pk sgt..susah ati nnt...

3 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

shy shy :">

8->

*pesal aku lak yg terase gelabah :-ss*

ko kalo xnk cincin tu ko gne je tali .. cincin bak ah sni :">

=))

Oyin said...

tinieee 8->

Unknown said...

:">
shem...leh kn ikat guna tali..hahahaha :))

oyin... :"> nge ngeee :-SS