Thursday, April 3, 2008

april pul :|

Dalam pada aku tak rasa
tahun ni ada april pul
x cam thn2 lps
tp rupanya thn ni
aku kena gak
cuma hari ni
baru aku perasan

bila aku sms no shem
yang baru
untuk wish morning
ekceli wish pd smua
no maxis..pree la katakan :-"
'dia' jwb
tp nape xkuar nama 'shem'
aku terasa lain :-?

aku delete contact shem
and aku pegi inbox
tertera nama padli
masuk opis jek aku
bukak blk history ym..
oh yah btul..
shem bg 'no baru' dia
pd 1 april
n pd 3 april ni
baru aku sdar..
aku kna april pul..
AMPEH shem...mencik mencik :((

6 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

wakakakakaka =))

ades weh... lmbt tol pasan nyee =))

adessssssssss =))

.::WaNiE::. said...

hikhikhik

jahat ko shem :P hahahha

Es hash ei Ka Ei en said...

mne de jahat :|

baiklah :">

=))

Unknown said...

smua nak jht ngn aku...maxis pon :((


aku mencik april...erkk tp april arr besday my dear ;))

.::WaNiE::. said...

maxis

saya munye kredit dari malam tadi sampai pagi nih sama jek kak tini.mana der tolak singgit

PenyeT said...

senang tul kene tipu :))