Monday, March 31, 2008

kenduri..kenduri...

kenduri.kenduri..

kenduri jek merata2..bla kenduri aku neh..hahahaha =))
g kenduri anak sepupu aku..anak kak hajar..
kira cucu maklang nab kat sg.sipot..
erkk kalo kekira lagi..
kenduri kawin anak sdara aku ler :-"
ina kawin ngn orang key el..
kenduri kat felda so agak meriah gak..
lengkap ngn kompang...
marhaban.. dj nye..berbalas pantunnya...
ina ni ayah nye baru meninggal masa besday aku thn lps
091107... sian gak nengok..hmmm tp comel dak ina neh...
hmm aku sampai dh lewat gak arr..
erkk dkt kul 12..ingt leh la sampei kul 11..
tp sesat ket..hahaa..sesat jekk aku neh..
bkn pe aku penah g skali jekk..itu pon folow keta org
n itupon lalu ikot k.kangsar..
ini abah aku ajak lalu kat ipoh..
so aku xbrape tau ket arr..
abah aku lak ingat2 lupa..
skali aku tmasuk kat 1 lorong tuh..
byk keta belok situ..skali abah aku sound..
"ha..abah rasa..btui dah ni.. kita lalu tang ni dlu"
aku pon belok la..skali nmpk tsusun jek tmn...
ada kolam g..aku pndg dpn banyak keta..
pndg g...nmpk bukit..pndg g nampak jirat cina
haha...patot la..cina ada semayang antu ler ari ni..
wakakaka...keta aku jekk org melayu kat tgh2
queue tuh..wakakaka... aku tahan keta blkg..
aku u turn kat tgh2 jln tuh...
nk arap kat dpn thuh.kang mau sampai atas bukit =)) ..
cina tepi tuh snyum..gelak jekk..ampehs =))
skali dh kuar bru usya sign board situ "PARADISE GARDEN" :|

sampei2 jek..derang tgh angkut lauk pengantin...
aku pon tolong dlu..nk mkn ramai org g..
sempat le aku hias2 ket lauk tuh..eceh..
stakat letak cili..salad...timun..bunga idup..tuh jek :P
then g mkn..manyak lauk dia..n sdap...spupu aku abg oh masak..
ahh lambat lak pengantin sampei..
layan ahh tgkap gambo dlu..
ngn anak sdara aku..spupu2...n yg bdua tuh ngn spupu aku kak ida...erkk...amik berkat..
kami ni antara yg berumur..tp xlepas2 g =))
pngantin sampei dkt kul 2.. tngok jap..then blk..
sbb mak aku ajak g tngok kain
kat riamoda,simpang pulai..sib bek xsesat g :|

No comments: