Wednesday, June 24, 2009

jejalan kenduri






Dah 2 3 minggu nih..
asik g kenduri aje..
sepupu aku la..anak sdara pupu somi aku la..
kawan skola aku,,,heheh...ramai tul kenduri..
kawan2 vf pon ada bbrapa jemputan gak..
tak dapat la nak pegi sebab yang dekat-dekat ni kenduri..
aku lak dah ada selera makan
haihhh makan aje..huhuh..tapi yang pedas masih tak boleh makan
walaupon dah 6 bulan kandungan ni..
baby xsuka pedas gamaknya..ahakz..dan perot aku pon jadik sensitif ket..
asal g kenduri je, mesti esoknye cirit birit..
ada sekali gilir-gilir dengan somi aku..
aku bangun 1.30pg, abg bgn pukul 3, 4.30pg aku lak lagi..
then bangun subuh je..dedua saing sekali..
nasib baik la toilet ada dua..hahahaha
tapi yang kelakornye..bleh tengahari tuh g lagi kenduri..
hahah... layannnnn...
ermmm kenduri oh kenduri...

4 comments:

Intan said...

comelnya ko masa ngandung 8->

alaa aku baru nak jadi nujum pak belalang,nak teka baby dalam perot ko tapi x berapa clear la bentuk perut ko sbb pakai baju gelap..


baby gurl kot 8->

eiirrr comelnya kalo baby gurl :X, dalam family aku da lama ketandusan baby gurl , asek-2 laki je :P

Unknown said...

hik hik..tu la kn..xtau nk teka..haha
xkisah la...asal baby sihat..

eh sama la..family aku pon ketandusan baby gurl..mak aku dh 3cucu..tmbh terbaru smlm..smua boboi..huhu

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

alalala...
comeynye tinie peknen!!
sangat kiyut...
aku pon rase baby gurl..

orang kata kalo kite peknen comey n berseri baby gurl..ngeeeee

syahizad said...

hai lame tak dengar berita.. heheh