Friday, January 23, 2009

Fantasia Bulan Madu...

Ekceli xde le bulan madu sesangat..
sikit2 jek..hahah
tah rasa xsempat jekk..
tp kami lari gak..sempat kan jugak..
3 ari lps majlis selesai..kami ke bukit fraser..
stay kat apartment silverpark..
khamis ptg gerak dari perak..
then sampai atas bukit sana kul 8...
maghrib check in..x naik blik dlu..


sbb dh lmbt..trus g candle lite dinner..
kami g Smoke House... wahhh best tmpt nih..
siyes...ceh..ingt encik tuh omputih..
ngn mukangan bahasanya..upenye melayu..
hmm dia cadangkn menu lamb shank..siyess sedapp...
ahhh setel..haha...hubby aku setel la..
aku tulung sama...haha
aku nye ayam je xbrapa best..huhu xabih..
ermm abih dinner yg mengasyikkn tuh..blk blik je ahh..huhu..
gile la cni..sjukkk sesangat...nk amik wudhu' pon aduiii...
esok awal pg..dh bangun..
nak jejalan tngok xtvt org cni sblm bekfes
alamak upenye..xde pe yg menarik..
tmbh byk tmpt tgh renovation
derang nk jdkan tmpt tuh Litle England le plak..
so tgkap2 gmbo jap..n g bekfes..
after bekfes..blk blik..we decide utk pack..
gerak blk awal..opsss x blk g..
lets go to genting plak..hahah...

so spend time together kat genting lak...
jejalan sana..then wat tgn lilin..then masuk Snow World tuh..

sejukkk gla...abih jejalan genting..blk..kul 7 gerak dari genting..
nk tdo..xleh arr..fulhouse..g pon esoknya ada kenduri
jiran aku lak..huhu...jadi la kan..walopon skejap tapi
yg penting...saat2 bermakna yg kita luangkn bersama
dengan orang yg tersayang tuh..kan..kan..ahakz...


1 comment:

Damya Hanna~ said...

bestnye....!!!! jeles aku. terasa nak kawen gaks. tp manalah calon aku ni tak muncul2... ape2pun hope berbahagia ke anak cucu. jgn lupa cepat2 dpt baby tau. leh aku tmbah anak sedara VF junior... heheh