Thursday, October 23, 2008

windu lorr..

huuhu...
buhsan lor...pesal tah..xde mud ri nih..
1 keja aku xwat lg neh..mlm td pon xsentuh pe
gubahan brg hantaran ke..bunga telur ke...
uddi g kl sminggu...sminggu...esok bru blk..
lusa kot bru jupe...adehhh windunyeee....
windu nak nek keta sama2...
mkn sama2...haihhhh...

windu si itam manis yg ku cyg neh..huhu

oh ye..minggu ni..aku start 1 xtvt baru..
ari isnin ri tuh mula.. erobik..hahaha...
iyalah... aku xtau cane nk curik masa nk g panaskn bdn
nak joging kat stadium mjg ni sesorang..aduiii mls tul..
dh la lately ptg jek ujan..sampai banjir pon ada kat stgh tmpt cni..
sian derang..penat tuh banjir...dolu2 umah aku penah kna gak..
pnat gla..tdo dlm kepenatan..n kesejukan..
ehh cter banjir lak..cter erobik..
pg isnin aku trus call no pusat erobik yg dkt ngn opis aku neh
tnya bla kelas... tiap ptg n mlm kcuali mlm jumaat n sbt ahad..katanya...
ehh kul 6 ptg..
sempat la blk keja g erobik dlu bru blk umah.
aku trus singgah kedai bli baju n suar...ptg blk keja trus g erobik..
hahaha..gla excited...aku rasa aku paling muda..yg lain akak2...hekz..
memula sampai derang dh start 5min...akak instructor suh trus masuk..
memula terkial2 gak ikot step derang... ceh memula pakei tudung..
since smua pompuan.. aku trus bukak jek..hahah..lega ket rasa...
tp best la..best sbb peloh mencurah2... sejam yang berbaloi..
sejam bru rm6...tp aku amik pakej so jimat lg..
ughhh semangat tul rasa...ermmm uddi xtau pon aku ada xtvt baru ni
saja...xmo cter..hhuuhu..hal pompuan..ahakz...

jom erobik...

sabtu ni..g kenduri madir...kwn opis lama
ahad..g kenduri senior utm..yg ku cayang
along...yg byk ajor aku..didik aku..
yg mengajar aku hafal mathurat..
along dh nikah n kenduri umah dia sblm posa ri tuh..
aku nk g neh kenduri umah laki dia..
kat rawang... mak aku bising gak..
dh dkt majlis tp nk jejalan g...huhu...
insyaAllah xlama mak..kami jg diri bebaik k..hehe...

1 comment:

Es hash ei Ka Ei en said...

nak ikutttttttttttt

g aerobik :x

wahh takot bj xmuat eh nnt :|

:))

wendu udi gak :| =))