Friday, October 10, 2008

hapdate..

yuhuuuu...
alhamdulillah..baru blk dari klinik ni...
check baby..eh bukan check ujian hiv..
yer la..nak submit borang nikah kna amik ujian dlu..
akak nurse tuh cakap susah nk amik drh aku..
salur nye kecik.. aku tau dah..
sbb kan ri tuh aku g check kolestrol tuh
doktor tuh pon merungut menda yg sama..
mula doktor tuh amik kat tangan..
yg kat pelipat kat siku tuh..tp xdpt..
then amik lak kat blakang tapak tgn...
bengkak le dedua tmpt...2minggu lebih gak baru ilang



setel satu hal..now nak fill up form nikah
cari saksi.. amik tandatangan lah ape lah..submit..
menda g ek xsetel ni..aduii cam banyak g..
baju nikah dh tempah..oh tudung nikah xbli g..
bunga telur bla2..oh kanopi ..ish mana pakcik ni
kata nk dtg bincang..aku dh konpem..cuma xbyr deposit g
pakcik tuh kata xpe..t dia dtg umah bincang..


haihhh...banyak agi nih..oke2 kira lak
brapa ari je lagi aku ada ni..
ari ni 10hb oktober...aku nikah 12hb disember...
lbih kurang 62 ari g...Ya Allah..dh dkt dh..
rasa kira ri tuh lmbt g..huh...
oh ye kekawan..sape yg singgah blog aku nih
dimaklumkan kenduri aku 13 Disember 2008,
umah lelaki 14 Disember 2008...
ala selang sehari sbbnya jarak umah aku ngn dia..
20 minit jek..huhu.. so kowang dijemput hadir..
kad?alamak..blom siap g..bulan 11 kabonya baru siap..
erkk baru oder..so pd yg nak..erk bg address ekk..

5 comments:

Oyin said...

seb baik ko bgtau awal2...
leh aku simpan duit utk gi umah ko hehe

tp...ko jmput aku x ni?? muahahhaa

sonok ko akhirnyer dpt ngan org tersayang 8->

Intan said...

tahniah n aku arap kebahagiaan terus jadi milik kau wahai my pren :)

umi zikry zafry said...

wahh tinie..sama la tarikh kenduri kita....sebelah lelaki pun sama..

apepun tahniah yer...

Unknown said...

yin..saje je gtau 2bln awak... nk kasik ko masa simpan duit..hahahahha...

tan..tq so much my pren..smoga bhagia gak ngn m16 ke m18 ko tuh :))

marniza..eh sama ekk..hehe.. tahniah gak utk awak..:D

Es hash ei Ka Ei en said...

muahahahha kira jgn xkire .. xlame je lg =))

erk cam pyh je nk kawen ni..

mls lak nk kawen :-<

[dah la kena caik calon dlu lak tu.. lg ah payah :(( ]