Friday, June 6, 2008

terluka

Dah seminggu xjumpa
Bagi aku agak lama juga rasanya
Dalam hati sangatlah rindu
Mengharapkan pertemuan
yangdapat leraikan kerinduan ini

Tapi yang jadi sebaliknya
Hilang kemesraan
Hambar..hanya kemarahan..
Ada saja yang tak kena..
Aku sendiri tak paham
Rasanya dalam hati ni
nak je ku jerit
"Jika pertemuan ni hanya
untuk menyakitkan hati aku ni
Tolonglah hentikan saja
Jika pertemuan ini hanya untuk
Membuat aku terluka
Tolonglah pergi saja"

Aku rela sentiasa dalam kerinduan ni
Walaupon rindu itu menyakitkan
Tapi pertemuan ini lebih menyakitkan
Kenapa jadi begini...
sungguh aku tak tahu..uwaaa
sungguh aku sendiri xfaham,,,
Hingga saat ini...
aku putus akal
putus asa untuk mengharap apa-apa
Aku hanya berserah...

1 comment:

Es hash ei Ka Ei en said...

stp perkara yg berlaku pasti punya hikmah ...

so kes kali ni..

ko renungkn hikmah di entry diatas :>

lalalala... ensem eh ank buah udi tu :>