Wednesday, May 14, 2008

:) stimbut..huhu








1st time aku layan stimbut...udi banjer..
huhu...

**gambo je lah...maleh nak cter...oh ye..1 jek
aku tumpahkan air sbb kalut sgt masa mkn neh...
tkejut tgn udi terpercik air panas (aku yg wat :)
tgn tkena gelas..
ahhh nyampah... :-<
sib bek udi kaber..
........update...
oke..oke..atas permntaan chi..eceh..
aku cter abih arr
ekceli aku g ni ari sabtu lps..
johny..jj ipoh...
ye la..xkan smalam intan..huhu..
sori le lmbt update..ahakz..
x plan pon nk g sana..aku g amik brg kat ipoh
skali dia ajak g mkn situ...ikot je ahh...
order stimbutt..
"amik set utk 2 org nak"
"bole lah"
"T, nak tmbh pe2 g"
"erkk oke la tuh"
aku xpenah pon mkn..aku pon xtau
pe yg besh...so ikot je la..
dh sampai mknan tu..
waiter tuh idupkan api..then udi pon masukkan
ler bahan2 nye...aku tngok jekk
dia suh masukkan...
wehh...xreti le pakei copstik tuh...urghh
aku pakei sudu je ah...
tah cane...tlepas bebola tuh
terpercik arr air pns kat udi...
aku kelam kabut..nak kasik tipu,.
lap tgn dia..
skali tgn kiri aku ter eksiden kna gelas air
TUMPAH ..hmm
muka aku dh cuak dh..
udi diam jekk
aku kelam kabut...
then dia kata
"t...relaks... panggil waiter tuh soh dia buat..relaks k..relaks"
ahhhhh malu...
sib bek xde org kat tpi..aku lak ujung.so xnmpk sgt
udi snyom...katanya...
"len kali..jgn gelabah sgt..relaks je"
ahhhhhhh xkira..malu
apee2 pon... SDAP ahhh... =p~


13 comments:

Intan said...

k0o kan ke ada kl bedah :-W

mochitsuki said...

eeeii.. x malu..
mesti merah muke..
citer xabes.. citer aa..
cane udi kaber [-x

Unknown said...

skang kat kl..itu cter sabtu lepas..huhu...

pesa aku mls nk cter...ala...lemas aku melayan karenah org mpaj neh... ilang mood aku :((

Es hash ei Ka Ei en said...

eh aku sok nk ke MPAJ L-) tp g pejabat LHDN la :>

jpe jummmmmmmmmmm

Intan said...

shem ko bawa tinie lepak jom...dah lama x jumpa dia 8->

Es hash ei Ka Ei en said...

aku bwk tinie lepak :o ...

bwk dgn ape :((

uhukkkkkk.. kalo nk g jpe dia leh ah...
dia pon xdek keta :-s

Unknown said...

ko dtg mpaj ek shem.. kalo smpt jupe sok ekk... tp xbrani jnji..sbb aku kna standby kat kaunter...uwaaa :((

tan...aku pon tingin jupe kowang..tp uwaaa manyaknye keja.. mlm pon kna study sistem..sok nak ngajor org :((

Myn said...

"aku kelam kabut..nak kasik tipu"---> hahahaha nak kasik tisu ke tipu =))
time ko type nie x ilang lagi eh gelabah,

Stimboat kat ipoh?kat mane,mo pegggggggggggi aku mmg antu steamboaaat.

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

menah gak makan Johny nih..
dgn *tut*..hehehe
dier banjer...

sama mcm aku..
tk menah mkn order pon tktau nk order ape..

tp okela..
mkn smp tersandor:))
ko mkn kenyang tk tinie?

mochitsuki said...

ko keje mpaj ke..
xde mut lak dia ni..
ngade aa.. :p

Unknown said...

emynz..hahahaha..xilang g arr :)) wakakaka tipu =))

mel..ha'ahhhh gile kenyangggg... tsandar gak... udi yg abehkn... :P

chi...aku kna ngajor sistem kat cni..aku bkn keja cni..xmo aku kja cni...poninggggg mokcik :((

mochitsuki said...

wo.. leh jenjalan..
syoknye..
nak keje cantu.. gaji byk x..

da apdet ek.. demi aku..
cayang ko.. :p

Unknown said...

beh ke jejalan..kalo jejalan ngn uddi besh arr :|

cyg ekk ;)) mane eskrem :|