Tuesday, April 29, 2008

Windu

Semalam balik keja jek ujan lebat
peghhhh....penat rasenye...
balik solat...maghrib....isya'
then aku tidoOOOOOOOO
hahahaha..kul 9 dh tdo...gila awaiii

mula dok baring-baring...
pe lg nk wat kan... :))
windu ahh plak anak sdara ku..
weekend ri tuh.. dok spend time ngn MEI..
hehe...nama dia Mohd Halilullah.. tp aku always panggil dia MEI
sbb COMEI cam angah dia neh..wakakaka..
petang jek..dia pon tggu le dpn pintu..tggu ibu ngn ayah blk
kalo x tegor dia..trus masuk umah.nangeh...haha..
dah pandai...bln 7 neh genap stahun umornye..

aku balik ari jumaat ri tuh pon....tersengih2 dpn pintu...
dh 2 minggu x blk...dr walker dia tuh.. terkuak2 tgnnya..
sjak ada walker..mak aiiii jenoh nak jaga...
kalo ke dapur..tgnnya nak mencapai jekkk...
hahahah...ahhh windunye syg angah neh...
ermm besh kan dh ada anak..huhu...
smangat jek rasa nk blk umah..ahakz...


4 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

ko tgu ah da beso nnt :-"

Unknown said...

aku mmg tunggu saat tuh 8->

Intan said...

bila ko nk ada anak sendir :D


aiman pun dh pandai duduk dalam walker pastu capai barang....abis barang dlm umah dia tarik suka ati...keje dia tarik keje aku amik letak balik..dia tarik aku letak dia tarik aku letak...:-< oh aimanku

Es hash ei Ka Ei en said...

tgu la tinie.. tgok ko larat ke tak :-"

tnye la intan brp darjah thp kesabaran dia bertahan.. :))