Thursday, April 17, 2008

13042008

Besday dear 13hb...tapinya aku plan celebrate pd 12hb..
Sabtu tuh ngan kwn2 opis lama
g piknik kat ulu chepor ipoh

masing2 ada tugas masing2
aku bwk ayam perap utk bbq...
dah plan ngn dila
nak wat surprise kat dear
mlm sblm tuh
sblm jupe dear
dah beli kek
n kasik kek kat dila..
suh dia bwk sok ..hehe
syhhhhh...rahsie tau.. :P

so ari kejadian
smua enjoy2 makan2
then kami mandi2
erkk tp aku x enjoy sgt mndi
keadaan x ijinkan
huahuahua...dok atas batu cam dugong jekk :P

sedang dear mandi
aku nyorok bakang Dila...
mentang Dila beso ket jek dr aku :))
n bwk kek tuh dlm air...
ati2 jgn jatuh udah dlm air neh..
hepi besday to u... lalalala :-"
huhu..suka tngok muka d
ear masa tuh
terpinga-pinga..cute.
.
erkk rase cam nk k*** jek..
hahahaha gatei...
opsss sabo...tuh thn dpn kot..ahakz..

"T ke beli kek ni"
aku angguk "Ha'ah utk abg.. Hepi besday"
"Thanks syg"
ahhh cair tngok dia snyum..hahahaha..
then dear potong kek...
kami smua mkn kek dlm air...
n sempat g dla bwk kuar tepung dia
sian dear...diuli-uli mcm tepung
sori ekk...ekekeke...then disambung ke sesi
make over ngn krim kek...
hahaha..tp gambarnya dear xupload g..huhu

adiah utk dear...erkkk adalah... :-"
Hepi besday dear...erkk 31 udah kan...
moga hepi2 aja...m
mmmkuahhh :*



11 comments:

mochitsuki said...

besday aku.. sama ngan besday..
abg ko ke..
nak ajak dia deting leh x.. :D

Unknown said...

sama ekkk... ko bkn 14 ke... hahaha...
konpius aku 2-3 org besday sama uddi neh... :))

deting leh... aku deting ngn laki ko ke..wakakaaka

mochitsuki said...

aku 14.. oo dia 13 ek..
silap la..
nak deting ngan somi aku :o
namooooooo

Unknown said...

wakakaka...jeritan sang isteri yg asik kecemburuan :))

ya udah..aku dpt uddi si teddy bear tercinta ini pon dh ckup utk aku teding ...haaha...

Es hash ei Ka Ei en said...

wahh suwittnyeeee...

cane muke udi tergamam eh 8->

eh ckp udi aku xdek hadiah.. kire hadiah ko bg tu dr aku la ek :p

share share ..ngeeeee

Unknown said...

muka dia tergamam..jap nk ingat..erkk mata dia pandang atas,kiri kanan.. kedip2 mata sket..mulut dia snyum kontrol2 gtu..hah lbih kurang ah tuh..hahaha


kungsi ekkk...lbih kuwang cam umah kungsi la ek..buwekkk :P

mochitsuki said...

tiNIE..
tau xpe..
heheh.. aku cbe x cemburu..
tape.. ko deting aa ngan somi aku..
tp aku ikut..
muhahaha.. leh kan.. :p

Es hash ei Ka Ei en said...

cam sedap je kek ko beli tuh =p~

^sambil imagine muke udi mse tu 8-}^

Unknown said...

aku rasa biasa jek kek tuh.. tp kwn aku ngn anak2 dia kata.. 'syedapnyee' :))

haihhhh smlm yg masih hangat ...8->
erkk hangat ke syejuk ekk :-??

Unknown said...

chi...xmo arr ko ikot..xsyiokkk... =))

mochitsuki said...

hampeh jek tinie..
xleh.. xleh..
hahaha..