Saturday, March 22, 2008

Rasa Ini...


RaSa iNi...


"Pudar sudah sinar cinta
yang dulu terasa kehangatannya
mungkin ia dugaan semata
atau berakhirnya cinta yang kita bina"

bait lagu yang menggambarkan
perasaan ku skang ni
ada yg ckp perasaan ku saja agaknya
ada jugak yg ckp aku ini orgnya cpt bosan juga
ntahlah...

cuma aku rasa tersangat la xbesh skang
nak kata jemu sbb slalu jupe xjugak..
jarang juga.. kdg seminggu skali..jarang la tuh kan...
itu pon sekadar sejam dua..mnum sama ke..


yang pasti rasa ini hadir
sjak dua menjak ni..
sjak dia...ahhhh sudahlah..lupakan...
dia kan sudah minta maaf..
akupon ada salahnya...
arhhhhh moga kemelut jiwa ni berakhir...
aku rindu dia yang dulu..rindu sgt,aku mau seperti dulu...
aku mau dia yg dlu..ahhhh mungkinkah terjadi..
arapnya aku g perlis seminggu ni..
smuanya akan pulih kembali..


Ya Allah, jika benar dia jodohku...dekatkanlah hati kami..permudahkan jodoh kami.. AMIN..

1 comment:

Es hash ei Ka Ei en said...

saba yee...

biase la.. stp hubungan ade psg n surut nye kan :)

aku doakn ko n dia akn pulih smula :x